Наші послуги з експертної оцінки нерухомості, квартири, землі, будинки, гаража, найнижчі в Україні і складають:
- Оцінка квартири, житла у Києві - від 400 гривень
- Оцінка землі у Києві та Україні - від 400 гривень
- Оцінка гаража, паркомісця Київ – від 400 гривень
- Оцінка комерційної нерухомості – від 400 гривень
Якщо при угоді виникає податок на доходи фізичних осіб (5%) та військовий збір (1,5%), то обов'язково звіт про оцінку нерухомості, квартири, землі, гаража в Києві необхідно зареєструвати в базі Фонду Державного Майна України.
Податок 5% при продажу нерухомості та землі власники зобов'язані заплатити за таких умов:
- Якщо нерухомість (земельна ділянка) перебуває у власності продавця менше 3 років;
- Якщо це не перша угода, яка вчинена з об'єктом нерухомого майна протягом календарного року;
- Якщо плануєте оформити договір дарування, довічного утримання чи одержання спадщини від осіб не першої лінії спорідненості.
При отриманні квартири, будинку, гаража, земельної ділянки в подарунок від близьких родичів (перший і другий ступінь спорідненості) податок не виникає.
Згідно з Податковим кодексом України до близьких родичів, належать діти, батьки, подружжя, рідні брати та сестри, бабусі та дідусі з боку матері та з боку батька та, звичайно ж, онуки.
Коли об'єкт нерухомості отримав у подарунок інвалід І групи, дитина-сирота або дитина, позбавлена батьківського піклування, а також дитина-інвалід, то також застосовується нульова ставка.
Сік дії звіту про експертну оцінку нерухомості, квартири, землі, будинку, гаража у Києві, згідно із Законом про оцінку майна та земельних ділянок, не більше 6 місяців.
Згідно з новими вимогами 2020 року, про експертну оцінку землі та нерухомого майна, експерти оцінювачі нерухомого майна зобов'язані реєструвати кожен звіт про оцінку квартири, землі, будинку, гаража, комерційної нерухомості в Єдиній базі даних звітів про оцінку.
Для виконання звіту про експертну оцінку нерухомості, квартири, гаража, будинки у Києві та Україні, власник об'єкта зобов'язаний надати експерту оцінювачу майна перелік документів:
- Оригінал або копія паспорта та податкового коду власника
- Документ, що підтверджує власність на об'єкт оцінки (як правило, це договір дарування, купівлі-продажу, свідоцтво про спадщину або інший документ, що підтверджує право власності на житло)
- Витяг з державного реєстру прав власності майно, що відчужується
- Новий чи старий техпаспорт на об'єкт проведення оцінки
При виконанні експертної оцінки землі потрібно надати перелік документів:
- Оригінал або копія паспорта та податкового коду власника;
- Документ, що підтверджує власність на об'єкт оцінки (як правило, це договір дарування, купівлі-продажу, свідоцтво про спадщину або інший документ, що підтверджує право власності на земельну ділянку);
- Витяг з державного реєстру прав власності на землю.
У деяких випадках, якщо це необхідно для проведення операції у Нотаріуса, експерт оцінювач нерухомості має повне право запросити додаткові документи на земельну ділянку, що відчужується, або об'єкт нерухомості.
Для мінімізації оподаткування, є можливість заниження вартості об'єкта нерухомості, що оцінюється, квартири, гаража, будинки і землі в Києві та Україні.
Для цього Замовник повинен надати експерту оцінювачу майна пакет документів (докладніше в розділі «Які документи потрібні для оцінки нерухомості, землі»).
Заниження вартості оцінки нерухомості та земельної ділянки буває кількох видів, тому для консультації прохання набрати нашого оцінювача нерухомості, який детально розповість можливі варіанти оцінки та їхню вартість +38 (095) 283-88-88.
Процедура оцінки дуже проста.
У телефонному режимі ми погоджуємо вартість та строки виконання робіт, оцінну вартість об'єкта нерухомості або земельної ділянки.
Після цього Ви надсилаєте документ на Вайбер (будь-який месенджер) або електронну пошту, ми виконуємо оцінку та надсилаємо новою поштою оригінал звіту, за бажанням можна особисто забрати у нас в офісі.
Для оцінки об'єкта нерухомості необхідні такі документи:
- Витяг з реєстру про право власності або будь-який правовстановлюючий документ;
- Технічний паспорт на об'єкт нерухомості;
- Паспорт та ідентифікаційний код власника/замовника.
- Якщо оформляється спадщина, свідчення про смерть.
Щодо земельної ділянки для оцінки необхідний такий же перелік документів, крім технічного паспорта (його на землю не видають).
Також ми допомагаємо знайти нотаріусів, які вміють працювати у тому числі із заниженими оцінками.